måndag 27 juni 2011

shoo

Jahapp, dagen blev inte alls som den skulle. Vaknade tidigt för att vara mig på sommarlovet, steg upp, stack och shoppade lite med mamma och sedan till jvla Hesburger som jag nu för övrigt hatar. Började må så jvla dåligt redan efter några franskisar. Var nära att spy och känner mig inte riktigt ennu helt bra fast det ör för några timmar sedan jag åt. Samma sak hände vid Amarillo förr förra veckan. Trodde då att illamåendet berodde på min krabbis eftersom jag hade kastat upp den dagen. Tydligen inte, kom fram till med mamma att jag kanske inte tål oljan som man friterar i. Så att säga så måste jag undvika friterad mat om jag inte vill spendera halva min dag framför wc:n.
Då jag äntligen kommit mig hem och angstat mig lite över händelsen, kom gulle hit för att sedan efter en timme fara på träning. Kollade på deras lags hemsida, och så klart hade dom  flyttat på träningen så ingen träning idag. Stack sedan hit till Höstves för att simma nu då jag äntligen börjar må lite bättre. Fick förrästen i mig några hallon!
Nästa helg hoppas jag på en liten husbilstur och kanske veckan efter det en snabb visit till schweeden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar