torsdag 17 november 2011

livsnjutare

Har inte kunnat blogga då pappa tattade min dator och gömde den för några dagar. Men har fått tillbaks den nu. Var sjuk sön/mån/tis och orkade först till skolan på onsdagen.
Har haft olycka ända sen lördagen. På lördagen fick jag 1½ liter bål över mig, känndes helt okej att servera resten av dagen nerdränkt i alkohol. Senare på kvällen fick jag feber och värsta hostan så jag trodde jag spy varenda gång jag hosta. På tisdagen lyckades jag få en flaska i ansiktet, så fick gå någon dag med fläskläpp. Igår föll jag med mopon påväg till hälsocentralen, jvla halt var det. Handen och benet är lite upfuckat men inget allvarlig. Har bara haft en liten skena för handleden. Idag har jag smärtor i hela högra sidan, mest då jag hostar. Mina armar värker efter att jag buffat hem mopon också. Fick även gå 2 km hem från bussen igår, med min hosta, så resten av kvällen stack det i halsen som tusen nålar. Idag har dagen gått helt bra. Inget har ännu hänt. Måste även stiga upp tidigt för att hinna till bussen som går 7:15 imorgon. Tidigt för mig ialla fall som är en tjuvsovare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar