torsdag 12 januari 2012

gotta let things go

Började senare idag då lärarna var på möte. Hade en lugn skoldag och fortsatte efter skolan till brändö för att städa åt mommo och sådant. Har kommit hem och har just ätit nudlar. Känner mig som en köttbulle nu.
Blev på festhumör nu. Satte på musik då jag ska plocka upp i mitt rum så jag får plats med en madrass på golvet åt anna tills imrn. Börjar bara tänka på hur mitt liv var före sommarlovet. Så jvla skönt.
För exakt två sen levde jag livet, med mina då närmaste vänner. Har så många minnen att dela med mig men orkar inte skriva ut alla. Ett speciellt minne var nog nyåret 09-10. Kunde komme hem 7-8 på morgonen och sov till 17:00 för att sedan stiga upp och fara ut på nya äventyr, så fortsatte mitt och nattes sommarlov. Kan säga att den tiden var bland de bästa jag varit med om. Allt var galet, men på ett skönt sätt. Får samma feelis nu som jag alltid fick före vi for ut då jag visste att kvällen kommer sluta bra.

Nej nu ska jag aktivera mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar